duminică, 20 aprilie 2008

Asta da promovare !

Azi am cautat pe google urmatoarele cuvinte "manele noi" (desi nu sunt manelist) :D si am dat peste un site http://www.manele-club.org/ si ce sa vezi intru curios si eu sa vad site-ul si mi se deschide in fata zeci de casute de votare de la diferite topuri nu stiu dak numai asa stie cineva sa isi promoveze site-ul :)) . Deci va avertizez daca cumva intrati pe acest site nu va panicati exista Ctrl+Alt+Del sau Butonul de Restart :)) Aici s-au deschis doar cateva casute k am dat Ctrl+Alt+Del :)) Voua va plac site-urile la care trebuie sa dai pe zeci de casute Cancel sau OK ?

3 comentarii:

Unknown spunea...

Nu-mi plac promovarile agresive, cum nu-mi plac si mass-urile. Cat despre intrebarea ta, nu ma deranjeaza sa-ti mai las coment

Iulia Caramâş spunea...

Noua nu ne plac site-urile de care spui tu... (plac,place?) :D

Anonim spunea...

aia sunt niste idioti care fac treaba asta... stiu ca anumite site-uri adaugate pe top 66 sau alte topuri asemanatoare apare la intrarea pe site sa dai ok ca sa votezi site-ul, dar ce se intampla pe site-ul asta de care ai zis tu e groznic si stiu ca toate topurile care exista au functia de a alege daca sa apara sau nu sa dai OK sau Cancel la intrare!