sâmbătă, 12 aprilie 2008

Becali: Din toamna facem curatenie la jucatori!!

Finantatorul Stelei, Gigi Becali, a facut o noua incursiune la muntele Athos, pentru a multumi divinitatii ca a dus Steaua pe primul loc.

„Ce am facut la Muntele Athos? M-am rugat, i-am multumit lui Dumnezeu pentru ca am ajuns pe primul loc. M-am incarcat pozitiv. Se poate spune ca e cea mai mare relaxare cand vad ca Dumnezeu cam vrea sa dea campionatul Stelei. Nu ma mai intereseaza de Rapid, ci doar familia mea, de Steaua si atat. „ a declarat Becali. "Am dat vreo 4 milioane pana acum la Muntele Athos, am facut lucruri frumoase acolo si ma incanta cand ma duc, imi creste inima de bucurie cand vad.", a marturisit patronul "ros-albastrilor". Becali acorda divinitatii meritul performantelor de la Steaua, dar si faptul ca oameni precum Lacatus si Adrian Ilie au ajuns in Ghencea.

„Ajutorul divin a facut totul la Steaua. Totul numai de la Dumnezeu e. A facut Dumnezeu in asa fel incat ne-am strans aici numai oameni buni. Si Lacatus e un om bun, si Adrian Ilie. Deja eu zic ca intr-un an de zile se va face curatenie si la jucatori si chiar in toamna va fi punctul culminant pentru Steaua, vom fi in crestere.” a incheiat Gigi, informeaza Prosport.

Niciun comentariu: