sâmbătă, 12 aprilie 2008

Enrique Iglesias: tata nu ma lasa in studio, dar imi fura ideile

Enrique Iglesias: tata nu ma lasa in studio, dar imi fura ideile

Enrique Iglesias a declarat ca Julio Iglesias obisnuia sa-i dea sfaturi referitoare la cum sa se poarte cu femeile, dar niciodata nu l-a invatat cum sa faca afaceri, conform actualidad.terra.es.

In cadrul unei confereinte de presa prilejuite de gala Premiilor Billboard Latino, iubitul Annei Kournikova a mai spus ca atunci cand si-a inceput cariera muzicala, tatal sau nu-l lasa sa intre in studio, dar ii fura ideile. `Acum sunt eu cel care nu-l lasa sa se bage`, a glumit el. `Mi-ar placea sa inregistrez cu tatal meu, dar cand va fi momentul potrivit`, a adugat cantaretul. Enrique Iglesias a fost desemnat `la estrella latina más influyente` (vedeta latino cu cea mai mare influenta) in cadrul galei Billboard, fiind primul artist latin care a avut 18 piese pe prima pozitie in Topul Billboard. Cele mai multe premii la gala din acest an a Premiilor Billboard Latino au fost castigate de Juan Luis Guerra. El a fost ales castigator la categoriile: `Producatorul Anului`, `Artistul Anului` si `Albumul Tropical al unui Grup` pentru "La llave de mi corazón". Printre artistii care au primit cate doua trofee se numara Daddy Yankee , Aventura si Juanes . Cel din urma a fost desemnat castigator la sectiunea `Albumul Pop al Anului` pentru "La vida es un ratico" si a primit, de asemenea, trofeul `Espíritu de la Esperanza` pentru munca sa umanitara.

Un comentariu:

Anonim spunea...

d'oh =)) ce mai tata