joi, 10 aprilie 2008

Antrenorul Timisoarei, Dusan Uhrin. Jucatorii sa arda terenul cu Dinamo!

dusan.jpg Nici pe Bega nu este liniste, mai ales ca ultimul rezultat, 1 - 3 la Galati, l-a suparat tare mult pe antrenorul ceh Dusan Uhrin junior.

Tehnicianul spune ca Timisoara nu este in criza, dar recunoaste ca o mare parte din jucatori sunt iresponsabili. “Am aliniat cel mai bun 11, dar 5 titulari m-au dezamagit. Am luat doua goluri usoare, iar in careul advers am aratat iresponsabilitate. Jucatorii mei nu realizeaza ca joaca pentru echipa. La unii am vazut automultumire, de parca ar fi mers in excursie. Intr-o luna de zile vor ramane in lot doar fotbalisti de calitate, trebuie sa stabilizam odata si-odata echipa.

Urmeaza meciul cu Dinamo, pe teren propriu. Le-am spus jucatorilor sa arda terenul, pentru ca Dinamo este o formatie care joaca bine in deplasare. Trebuie sa castigam si le-am cerut si suporterilor sa vina sa ne ajute, sa ne trezeasca din aceasta amorteala”, a declarat Uhrin pentru presa locala.

Partida impotriva lui Dinamo va avea loc sambata, pe Stadionul Dan Paltinisanu, cu incepere de la ora 20:30.

Niciun comentariu: